Общински здравен център - Шумен

 
 - Начало - Отговор - Статистика - Регистриране - Търсене -
www.ozc-shumen.org / КОНТРАЦЕПЦИЯ / Speshno-Eskapel
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Автор Съобщение
admin
Администратор
# Дата: 20 апр 2011 10:07
Отговор 


Здравей Стилянка86, не се притеснявай хапчето не уврежда плода. Но мисля, че си била бременна преди неговият прием, а не че не е подействало хапчето. Можеш да повториш теста, но трябва да са минали 14 дни от акта.

Стилянка86
# Дата: 20 апр 2011 14:03
Отговор 


благодаря за отговора :)
и Да била съм бременна вече :)

Стилянка86
# Дата: 28 апр 2011 11:42
Отговор 


Пак аз да си напиша притеснението.
Вчера ходих на лекар и отговора е + със сигурност съм бременна според калкулациите трябва да съм почти в 11гс , но плодния сак отговаря на 6гс. Въпроса ми е: може ли ескапеле да повлияе или да спре развитието на ембриона?

Стилянка86
# Дата: 4 май 2011 17:05
Отговор 


ехоооо, за отговор моля :)

Анонимен
# Дата: 4 май 2011 18:17
Отговор 


Явно форумът нещо е зациклил. Как така си бременна след ескапел? Тук, доколкото можах да видя, админът твърди, че едва ли не 100% действа. Кога го пи? КОлко часа след акта и в овулация ли беше, Стилянка86?

Анонимен
# Дата: 4 май 2011 19:36
Отговор 


Дори да сте бременна Ескапел
не пречи, не уврежда бебето

Стилянка86
# Дата: 5 май 2011 10:55
Отговор 


според изчисления термин съм била вече бременна :) около 2седмица и не съм знаела за което, а хапчето съм го изпила веднага макс до 2часа след акта. Затова питах може ли да увреди или да забави развитието на плода.
Но сега се успокоих че надали е увредено :)

admin
Администратор
# Дата: 20 май 2011 17:19
Отговор 


Здравейте всички, искам да Ви се извиня предварително, но форумът по технически причини няма да работи за известно време, за което наистина СЪЖАЛЯВАМ.

Маями22
# Дата: 23 май 2011 16:02
Отговор 


Здравйте,искам да попитам след приемане на Escapelle,веднага след това има полов акт без предпазни срвдства,означавали че хапчето губи действието си?

admin
Администратор
# Дата: 7 юни 2011 10:23
Отговор 


Здравей Маями22, Ескапел е хапче за спешна контрацепция, което се приема до 72 час след акта, а не преди това, независимо, че е веднага.

Анонимен
# Дата: 30 авг 2011 14:51
Отговор 


Zdraveite mnogo sum raztrevoejna!!S priqtelqt mi imaxme polov kontakt bez predpazni merki,no toi ne e svur6val,sled 32 cxasa vzex xap4e ESKAPEL.Mislite li 4e moje da sum zabremenqla :[[;[[ Molq vi pomognete mi!!!Mnogo sum pritesnena!!!Blagodarq predvaritelno!!!!!!

admin
Администратор
# Дата: 8 сеп 2011 10:27
Отговор 


Здравей Анонимен, не се притеснявай всичко ще е ок, макар, че след като не е свършвал в теб не е било необходима да пиеш Ескапел.

Анонимен
# Дата: 21 сеп 2011 12:49
Отговор 


zdraveite snoshti s priqtelkata mi pravihme sex zapo4nahme i az mlako bez prezervativ 2 minuti ta otivam az sled tova da si slagam prezervativa i gledam po majkiq polov organ nqkakvo prozrachno lugavo ne6to kato sperma no prozrachno ta uplashih se az i pitam trqbva li priqtlkata mi da vzeme eskapel i kakva e veroqtnosta da zabremenee kato predi 5 dena i svarchi cikala i dori ne e v ovulaciq ?

admin
Администратор
# Дата: 26 сеп 2011 13:51
Отговор 


Здравей Анонимен, не се притеснявай, когато мъжът се възбуди е напълно нормално да отдели малко количество прозрачна течност, което не е сперма, нито урина. Тя служи за овлажняване. След като си сигурен, че е била само прозрачна няма нищо обезпокоително.

Анонимен
# Дата: 26 сеп 2011 20:53
Отговор 


Здравейте.
На 7мия ден от началото на цикъла ми стана гаф с презерватива - скъса се. Знам че ако не съм била в овулация няма как да забременея, но реших въпреки това да взема Escapelle.

Взех го вчера сутринта (6 часа след инцидента), и днес като се върнах от работа се почувствах леко замаяна... на моменти даже ми се повдигаше и имам малко температура (36.9).
Възможно ли е това да са ефекти от хапчето и значи ли това че действа?

admin
Администратор
# Дата: 27 сеп 2011 09:35
Отговор 


Здравей Анонимен, не се притеснявай реакциите след приема на Ескапел са индивидуални и е възможно да почувстваш леко неразположение. По принцип темпаратура до 37 градуса се приема за нормално. До 1-2 дни нещата ще се нормализират.

bedniq
# Дата: 6 ное 2011 21:07
Отговор 


Здравейте,приятелката ми пи в рамките на 18 дни 2 пъти ескапеле,че сгафихме малко.Но каза ,че вече и закъснява с над 3 дни.
В такъв случай,до колко може да и закъснее и кога е най-добре да си направи тест за бременност.

admin
Администратор
# Дата: 7 ное 2011 10:00
Отговор 


Здравей bedniq, по принцип не е желателно толкова често да се приема Ескапел. Реакциите по принцип са индивидуални и е възможно даже да и прескочи цикъла един месец. За успокоени 10 дни след акта направете тест за бременност и изчакайте. Ако до следващата дата не получи кървене, се консултирайте със специалист и ако се налага ще го предизвикат.

dida
# Дата: 28 ное 2011 13:15
Отговор 


zdraveite,
imam vapros svarzan e escapel. pih vaprosnoto hap4e i sled nqkolko dni mi doide cikala, sled 4-5 dena vze da namalq kakto obiknoveno, no ne sprq i ve4e dve sedmici mi capa, dori imam 4uvstvoto 4e vze da se zasilva I da polu4avam I bolki. kakvo da predpriema? znam 4e 6te mi kajete da posetq ginekolog no vse pak ima li ne6to sama da si pomogna da si spestq hodene po bolnicite? Blagodarq
p.s postenor be6e mnogokratno po-evtin no nikoga ne mi e pri4inqval takav discomfort.....

admin
Администратор
# Дата: 30 ное 2011 10:50
Отговор 


Здравей dida, за съжаление реакциите след приема на Ескапел, който е високо дозиран хормонален препарат, са индивидуални и не винаги могат да се предвидят, затова при теб се е получило така. Опитай с прием на витамин С в по-високи дози до 1000 мг. дневно или Са фосфо С 3х2 табл. няколко дни, но ако не спре ще трябва да се обърнеш към специалист.

dida
# Дата: 30 ное 2011 16:59
Отговор 


blagodarq za otgovora. predi nqkolko godini pak taka mi se be6e polu4ilo obilno nespira6to kravote4enie no ot protivoza4ata4ni i mi izpisaha preparata primolut-nor za spirane, za6toto s vitamin c rabotata ne stana. ako sega pak ne podeistva da vzema li tova lekarstvo?

admin
Администратор
# Дата: 1 дек 2011 10:31
Отговор 


Здравей dida, първо, ако искаш опитай с вит.С и ако няма полза и след като си пила преди време Примолут-Нор можеш да си вземеш.
За да бъде успешно лечението, приложението на Примолут-Нор 5 трябва да продължи редовно дори след спиране на кървенето (общо до 20 табл. Примолут-Нор 5) т.е. 10 дена 2х1 табл. приета с малко течности.

kssbmm
Участник
# Дата: 3 дек 2011 21:31
Отговор 


iskam da popitam sled priema na Ескапел moje li da imame polov akt

admin
Администратор
# Дата: 5 дек 2011 09:14
Отговор 


Здравей kssbmm, вече ти отговорих, че може, но трябва да се използва друг бариерен метод, защото хапчето действа прието след акта, а не преди него.

Анонимен
# Дата: 29 дек 2011 00:11
Отговор 


Здравейте,искам да попитам нещо.Преди 4г. пих хапче за спешна контрацепция,преди 2г. направих аборт и скоро преди 1г. пак пих хапче за спешна контрацепция,та въпросът ми е, възможно ли е да имам проблеми с евентуална желана бременност сега?

Анонимен
# Дата: 30 дек 2011 19:40
Отговор 


Здравейте, бих искал да попитам какви биха могли да бъдат страничните ефекти от прием на второ или трето хапче ескапел в рамките на един месец. Какви са рисковете от това и какви биха могли да бъдат другите видове методи за спешна контрацепция. Благодая предварително.

admin
Администратор
# Дата: 9 яну 2012 11:03
Отговор 


Здравей Анонимен, не се притеснявай събитията са раздаличени едно от друго и не ти пречат за евентуална бъдеща бременност.

admin
Администратор
# Дата: 9 яну 2012 11:11
Отговор 


Здравей Анонимен, тъй като Ескапел е високо дозиран хормонален препарат честата употреба води до хормонални нарушения или макар и рядко до образуването на кисти. Препоръчително е да се използва например ежедневната таблетъчна контрацеция, спермицидни гелове, пластири и др. За съжаление в аптечната мрежа е разпространен само Ескапел като средство за спешна контрацепция.

Анонимна
# Дата: 10 мар 2012 19:19
Отговор 


Здравейте,и аз имам проблем с ескапеле.Редовният ми цикъл беше на 4 януари до 8ми,на 13ти се случи гаф,и на сутринта на 14ти изпих ескапел и веднага на 15ти ми дойде отново за 5 дни, но целия февруари нямах цикъл и продължавам да нямам ,нормално ли е това,колко време да чакам или да се консултирам със специалист.

admin
Администратор
# Дата: 12 мар 2012 11:41
Отговор 


Здравей Анонимна, по принцип реакциите след приема на Ескапел са индивидуални и невинаги могат да се предвидят. Макар и рядко се случва да прескочи цикъла един месец, но ако и до 15.03. няма нищо е желателно да се консултираш със специалист.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Вашият отговор
Получерни букви  Курсивни букви  Подчертани букви  Илюстрация  Адрес в Интернет  Забрани *Какво е това?

» Име  » Парола 
Можете да не въвеждате парола, а само име, ако то не се използва от някой регистриран участник.
 

web forum software miniBB™ © 2001-2017