Общински здравен център - Шумен

 
 - Начало - Отговор - Статистика - Регистриране - Търсене -
www.ozc-shumen.org / КОНТРАЦЕПЦИЯ / ескапел след цикал
<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Автор Съобщение
Анонимен
# Дата: 17 дек 2016 16:50
Отговор 


Здравейте,бих искала да ви попитам след приема на ескапел нормално ли е кървенето и какво означава това кървене всъщност.Ходих на доктор и няма нищо даже в момента съм в овулация ..на време ли трябва да ми дойде..при положение че 1седмица кървя след хапчето.И пречи ли това че кървя и съм в овулация.моля ви за отговор

admin
Администратор
# Дата: 21 дек 2016 16:29
Отговор 


Здравей Анонимен, не се притеснявай след приема на Ескапел си получила т.нар. междинно кървене, което не е задължителни, но се приема за цикъл независимо как протича. Следващият обикновено е около датата на това кървене или с няколко дни закъснение. Реакциите са индивидуални и не винаги могат да се предвидят.

объркана
# Дата: 2 фев 2017 20:02
Отговор 


Здравейте! Стана гаф и при мен,два часа след него пих Ескапел,цикъла го очаквах на деня на акта,но се забави с ден...Дойде ми на следващия ден,обилно и а леки болежки,за мен нормално....но ме притеснява ужасно гадене и виене на свят...би ли могло това да е странична реакция или да де притеснявам от бременност...благодаря!

admin
Администратор
# Дата: 6 фев 2017 11:19
Отговор 


Здравей объркана, не се притеснявай след като си взела мерки навреме всичко ще е наред. Тъй като хапчето е високо дозиран хормонален препарат реакциите след неговия прием понякога са индивидуални и не могат да се предвидят. За собствено успокоение можеш 14 дни след акта да си направиш тест.

Анонимна
# Дата: 14 мар 2017 12:57
Отговор 


Здравейте! Искам да попитам дали е възможно 14 дни след приема на Ескапел да не спирам да кървя? За първи път ми се наложи да го пия и се притеснявам много. Благодаря предварително.

admin
Администратор
# Дата: 15 мар 2017 10:13
Отговор 


Здравей Анонимна, не се притеснявай. За съжаление реакциите след приема на Ескапел са индивидуални и не винаги могат да се предвидят. Можеш да започнеш прием на високи дози вит. "С" х 1000 мг. дневно и калциеви препарати. Ако обаче е обилно кървенето от началото до сега е желателно да се консултираш със специалист АГ.

Ляляля
# Дата: 30 апр 2018 10:29
Отговор 


Добър ден,
А възможно ли е междинното кървене да не дойде и следващата менструация да закъснява? Ескапел е приет около 20 часа след акта.

admin
Администратор
# Дата: 2 май 2018 09:08
Отговор 


Здравей Ляляля, не се притеснявай по принцип т.нар. междинно кървене, не е задължително. Следващият цикъл обикновено е около датата когато си го очакваш или с няколко дни закъснение. Реакциите са индивидуални и не винаги могат да се предвидят.

Mikaela
Участник
# Дата: 5 май 2018 13:06
Отговор 


Здравейте,значи с приятеля ми го правихме в краен етап от свършването на цикъла ми...стана гаф скъса се презерватива и след час взех ескапел .Всичко беше наред до днеска(4 ден след ескапел) получих леко кървене,притеснявам се и не знам какво озн това.А не искам да съм бременна ,защото съм на 16 год.Ако ми кажете нещо което ще ме успокои ,благодаря предварително!

admin
Администратор
# Дата: 8 май 2018 09:48
Отговор 


Здравей Mikaela, не се притеснявай след приема на Ескапел си получила т.нар. междинно кървене, което не е задължително, но се приема за цикъл независимо как протича. Следващият обикновено е около датата на това кървене или с няколко дни закъснение. Реакциите са индивидуални и не винаги могат да се предвидят.

Анонимен
# Дата: 8 май 2018 23:17
Отговор 


Благодаря много ,обаче имам един въпрос тъй като наскоро имах цистит и гинеколога ми беше изписал макмирор капсули и ми каза да ги продължа след цикъла ,но нали се случи това и сега мога ли да си ги продължа или не е хубаво?

admin
Администратор
# Дата: 15 май 2018 10:41
Отговор 


Здравей Анонимен, не се притеснявай, можеш спокойно да си продължиш с капсулите.

sandy
# Дата: 17 юли 2018 19:32
Отговор 


Здравейте,след като се случи гафа след 10 часа пих ескапел и след 7 дни получих кървене,възможно ли е да съм бременна?

admin
Администратор
# Дата: 19 юли 2018 09:24
Отговор 


Здравей sandy, не се притеснявай след като си взела мерки навреме всичко ще е наред. След приема на Ескапел, ако не е цикъла ти, си получила т.нар. междинно кървене, което не е задължително, но се приема за цикъл независимо как протича. За да се успокоиш напълно можеш 14 дни след акта да си направиш тест.

Никол
# Дата: 27 авг 2018 22:59
Отговор 


Здравейте! Пиша ви защото съм много притеснена :(. На 15тия ден на МЦ и според мен в деня на овулацията( съдейки от предишния месец) започнахме да правим секс с приятеля ми без презерватив ( няколко пъти ), след това спряхме и доста след това той свърши извън мен. Притесних се, защото бях в овулация и, че той беше доста мокър и дане е имало семенна течност и част след акта имах леки болки в корема. И след около 8 часа изпих Ескалеп. Сега съм страшно притеснена да не съм забременяла, защото не ми е време. Отделно от както го изпих ми се гади понякога, имах болки ниско в корема, от 2 дни силни болки инапрежение в гърдите, кара ме на плач, и доста често уринирам. Не зная дали всичко е внушение след четене на теми по този въпрос, или странични реалции от медикамента, но се чувствам много странно. Принципно Мц трябва да дойде след 4-5 дни. Моля за отговор, защото съм ужасно стресирана. И всеки ден ставам повече. Дали като не е свършвал в мен и след прием на Ескапел може да съм бременна. Благодаря!

admin
Администратор
# Дата: 29 авг 2018 10:53
Отговор 


Здравей Никол, не се притеснявай, след като си взела мерки навреме всичко ще е наред. Просто Ескапел е високо дозиран хормонален препарат и реакциите са индивидуални и не винаги могат да се предвидят. Възможно е след приема на хапчето да ти закъснее цикъла с няколко дни. За да се успокоиш напълно можеш 14 дни след акта да си направиш тест, ако до тогава не се е появило кървене.

Нина
# Дата: 8 окт 2018 10:28
Отговор 


Здравейте
Пих Ескапел и след 1 седмица получих кървене ,което продължава вече 15 дни без да спира-възможно ли е да се дължи на хормоналния препарат и възможна ли е цветна бр2менност?

admin
Администратор
# Дата: 9 окт 2018 09:30
Отговор 


Здравей Нина, не се притеснявай след приема на Ескапел, си получила т.нар. междинно кървене, което не е задължително, но се приема за цикъл независимо как протича. Просто Ескапел е високо дозиран хормонален препарат и реакциите са индивидуални и не винаги могат да се предвидят. Можеш да приемаш вит.С и калциеви препарати в по-високи дози за да спре или намали кървенето. Обикновено със следващия цикъл нещата се нормализират. За да се успокоиш напълно можеш 14 дни след акта да си направиш тест.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Вашият отговор
Получерни букви  Курсивни букви  Подчертани букви  Илюстрация  Адрес в Интернет  Забрани *Какво е това?

» Име  » Парола 
Можете да не въвеждате парола, а само име, ако то не се използва от някой регистриран участник.
 

community script miniBB™ © 2001-2018