Общински здравен център - Шумен

 
 - Начало - Отговор - Статистика - Регистриране - Търсене -
www.ozc-shumen.org / КОНТРАЦЕПЦИЯ / ескапел след цикал
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Автор Съобщение
swetlitop
# Дата: 16 юли 2021 13:06
Отговор 


Здравейте след прием на ескапеле ми кърви вече един месец и от 2 дни имам нетърпими болки в корема

admin
Администратор
# Дата: 19 юли 2021 09:22
Отговор 


Здравей swetlitop, Ескапел е висико дозиран хормонален препарат и реакциите след неговия прием са индивидуални и макар и рядко е възможно да се случи. Можеш да приемаш вит."С" и калциеви препарати, но ако да няколко дни не намалее е препоръчително да се консултираш със специалист.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Вашият отговор
Получерни букви  Курсивни букви  Подчертани букви  Илюстрация  Адрес в Интернет  Забрани *Какво е това?

» Име  » Парола 
Можете да не въвеждате парола, а само име, ако то не се използва от някой регистриран участник.
 

discussion forum software miniBB™ © 2001-2021