Общински здравен център - Шумен

 
 - Начало - Отговор - Статистика - Регистриране - Търсене -
www.ozc-shumen.org / КОНТРАЦЕПЦИЯ / Ескапел
Автор Съобщение
Рени
# Дата: 9 сеп 2017 13:19
Отговор 


Здравейте! Направих нова тема поради факта че не можех да пиша в старите за ескапел. Имам въпрос, а той е следният: С приятеля ми правихме два дни подред след менструация непротектиран полов акт без никакви гафове, но на третия ден той излезе като свърши, но се случи така че спермата успя да потече в рамките на 2 секунди...таа знам че трудно се забременява след цикъл, но бях доста уплашена и изпих едно хапче ескапел...следващите дни правихме полов акт, но само с презарватив, нито един път без и нямаше скъсани от всичките пъти...обаче около 10 дни след приемането на хапчето забелязах че имам кафеникаво по бельото...и по-плашештото е, че ми е втори ден така смисъл то не тече обаче като се избърша излиза на салфетката нещо от сорта кафяво-розово. Прочетох в сайта на хапчето че може да се получи таково течение обаче наистина съм доста шашната от цялата ситуация и искам да знам дали има шасн да съм бременна.
П.П Забравих да спомена че изпох хапчето 2 часа след акта.

admin
Администратор
# Дата: 12 сеп 2017 11:19
Отговор 


Здравей Рени, не се притеснявай след като си взела мерки навреме всичко ще е ок. След приема на Ескапел си получила т.нар. междинно кървене, което не е задължителни, но се приема на цикъл независимо как протича и следващият обикновено е около датата на това кървене, а не когато го очакваш. Правилно си прочела в сайта. Просто реакциите са индивидуални и не винаги могат да се предвидят. За собствено успокоение можеш 14 дни след акта да направиш тест.

Рени
# Дата: 12 сеп 2017 23:12
Отговор 


Това значи ли, че този месец това се брои за цикъла?

admin
Администратор
# Дата: 14 сеп 2017 11:00
Отговор 


Здравей Рени, както писах реакциите понякога са индивидуални. В повечето случаи т.нар. междинно кървене е и цикъл за месеца, но макар и много рядко се появява кървене и около датата на редовния, но ако това не се случи приемаш това кървене за цикъл.

Катя
# Дата: 15 сеп 2017 22:09
Отговор 


Здравейте пих преди известно време,нможе да се каже преди две седмици, ескапел имах кървене но спря на третия ден и кървешв малко и имаше кафяво на цвят понякога. Спря ми за няколко дни но след полов акт с приятеля ми който беше с презерватив почна пак да ми тече кръв обаче доста...на какво се дължи...да спомена също че пих в рамките на 3 часа след непротектирания акт. Ии след хапчето правихме с презерватив и нито веднъж без обаче след кървенето спряхме седмица и пак правихме защото ми спря кървенето но след това правихме и на следващия ден пак почна да ми кърви и кърви в количеството на цикъла... защо става така? Нещо не е наред ли?

Катя
# Дата: 15 сеп 2017 22:33
Отговор 


Пък и винаги преди цикъл съм имала болки в корема отдолу а този път ме болят само гърди :(...

Катя
# Дата: 16 сеп 2017 10:07
Отговор 


Днес ми тече като цикъл, обаче не усещам болка в корема ниско долу ами само в гърдите...подранил ли ми е?

admin
Администратор
# Дата: 18 сеп 2017 09:23
Отговор 


Здравей Катя, тъй като хапчето е високо дозиран хормонален препарат реакциите след приема му са индивидуални и не винаги могат да се предвидят, затова при теб се е получило така. Обикновено след месец нещата се нормализират.

Ралица
# Дата: 16 окт 2017 11:00
Отговор 


Добър ден. Миналия месец ми дойде на 15ти(беше ми подранил поради факта че пих Ескапел) последно го пих на 30ти август. Вчера се случи така че с приятеля ми правихме секс с презерватив но за жалост имаше много малка дупчица. Нямаше да знам за нея ако не бях стиснала презерватива със семенната течност. Страхувам се че може да е попаднала сперма във влагалището тъй като приятеля ми стоеше около минута в мен. Интересното беше че когато напълних презерватива с вода от него не изпичаше нищо но когато го стиснах видях че има малка дупчица. Реших да си купя Ескапел но не съм го пила още защото пише че трябва да минат две менструации а на мен не са ми минали. Тревожа се че нещо ще се случи пък и трябваше да ми дойде вчера...а и овулацията ми беше преди две седмици. Има ли как да ме е оплодил? И да изпия ли хапчето?

admin
Администратор
# Дата: 16 окт 2017 14:08
Отговор 


Здравей Ралица, мисля че се притесняваш излишно и принципно не се налага да вземаш Ескапел, но ако много се тревожиш и да се презастраховаш го приеми. Все пак крайното решение е твое!

Ралица
# Дата: 17 окт 2017 22:57
Отговор 


Извинявайте пак за глупавия пореден въпрос...изпих хапчето вчера. Преди няколко дни ме боляха гърди като пред цикъл но сега изобщо не ме болят...да разбирам ли че няма да ми дойде или нещо е станало с хапчето?

admin
Администратор
# Дата: 18 окт 2017 10:06
Отговор 


Здравей Ралица, не се притеснявай, няма глупави въпроси. По принцип реакциите след приема на Ескапел са индивидуални и не винаги могат да се предвидят. Ако не получиш т.нар. междинно кървене, което се приема за цикъл, кървене ще се появи когато го очакваш или с няколко дни закъснение.

Вашият отговор
Получерни букви  Курсивни букви  Подчертани букви  Илюстрация  Адрес в Интернет  Забрани *Какво е това?

» Име  » Парола 
Можете да не въвеждате парола, а само име, ако то не се използва от някой регистриран участник.
 

open source forum script miniBB™ © 2001-2017