Общински здравен център - Шумен

 
 - Начало - Отговор - Статистика - Регистриране - Търсене -
www.ozc-shumen.org / КОНТРАЦЕПЦИЯ / Дуфастон
Автор Съобщение
Поли
# Дата: 1 окт 2018 08:38
Отговор 


Здравейте! Миналият месец (август) пих дуфастон от 12 до към 19 август.
След това цикълът ми дойде на 20.8.
Сега септември м.ц. Трябваше да настъпи на 18.09, но не дойде. Не съм пила отново дуфастон и си направих около 5,6 теста за бременност, които са отрицателни. В момента 30.09 и 01.10 имам някакво тъмно предменструално течение.
Трябва ли да пия отново Дуфастон?
Възможно ли е от него да настъпи промяна или закъснение в мц?
Щом имам предменструалния течение не би трябвало да се тревожа , нали?
Благодаря предварително!

admin
Администратор
# Дата: 1 окт 2018 11:49
Отговор 


Здравей Поли, не се притеснявай, след толкова отрицателни тестове, просто няма за какво да се тревожиш. След прием на Дуфастон е възможно да имаш леко закъснение в цикъла следващият месец. Ако си го пила за нарушение в цикъла вследствие на хормонален проблем само един месец не е достатъчен и трябва да го продължиш, но ако е било за изместване на цикъла ще се появи кървене, дори и с малко закъснение и не е необходимо да го пиеш пак.

Вашият отговор
Получерни букви  Курсивни букви  Подчертани букви  Илюстрация  Адрес в Интернет  Забрани *Какво е това?

» Име  » Парола 
Можете да не въвеждате парола, а само име, ако то не се използва от някой регистриран участник.
 

easy forum software miniBB™ © 2001-2018